maj kl. 13 – Natur i byen? Vandring med Jens Thejsen & Michael Langebæk.
Husk også at vi nu har åbent i dagtimerne! Kom forbi, få en kop kaffe og en snak om hvad du kan bruge vores fine beboerhus til. (Man. 11-13, tirs. 11-15, onsdag 11-15, tors 11-18, fre lukket)
Husk også disse fine arrangementer: Generalforsamling torsdag d. 14. marts kl. 19, forårskoncert lørdag d. 16. marts kl. 19.30 og fællesspisning torsdag d. 21. marts kl. 18.
Vi har desværre få tilmeldte til vores fine vinterfest på lørdag den 2. marts fra kl. 18.30.
Vi har derfor flyttet deadline for køb af billetter til fredag formiddag 1. marts.
Billetter kan købes for kun 200 kr hos Købmand Smedegaard, Sjællandsgade 103, eller i Beboerneshus Livøsmøgen 40, indenfor de nye åbningstider d.v.s. torsdag, 11-18.
Husk at hvis du ikke har lyst til den fine festmiddag, må du meget gerne komme senere til live musikken. Det koster så kun 50 kr. ved indgangen. (Pengene går til musikken.)
Håber du har lyst til at deltage, det har altid været en super aften!
P.s. Husk at der snart er generalforsamling, det er den 14. marts kl. 19, så skrive gerne datoen i kalenderen! (Der kommer også en separat mail senere.)
Vi glæder os til at se jer. Vi flytter alle boder udendørs pga. COVID19, og overholder selvfølgelig alle COVID19 retningslinjer. Håber I vil hjælpe os med at det bliver en sikker og hyggelig dag.